KRÁTKOSRSTÁ KOLIE




Nová podoba webu

23.10.2014 20:08

Po mnoha měsících bez aktualizací jsem se rozhodla předělat kompletně celý web...

8. března 2014 navždy odešel v nedožitých jedenácti letech náš milovaný Danťásek. Jeho odchod i po mnoha měsících stále neuvěřitelně bolí a tak mi nezbývá než doufat, že je teď někde, kde je mu krásně. Tolik bych mu to přála!

Danťáskova smrt zasáhla hluboce mě i Sonetku, která odmítala celé týdny jíst (musela být nucena a krmena z ruky), s posvátnou hrůzou obcházela Danťáskův pelíšek, venku se stále rozhlížela a vyhlížela toho, kterého jsme obě tak moc milovaly... Stala se pouhým stínem té staré dobré Sonetky, uzavřela se, stejně jako já, ve svém bolu a dlouhé hodiny lehávala schoulená do klubíčka, s pohledem upřeným do prázdna. Sonetku přestalo bavit žít a já se moc bála, že přijdu i o ni. Měsíc po odchodu Danťáska jsem proto přivezla, plná výčitek, malé kraťandí tornádo Maybee, v naději, že vlije Sonetce do žil novou chuť do života. Dlouhé týdny však trvalo, než vzala Sonetka Maybee na milost. Nechtěla ji, nestála o ni.... Nakonec však Sonetka otevřela Maybee své laskavé a ubolené barzojí srdce a dnes jsou z nich nejlepší kamarádky.

Danťáska nelze nahradit, ale Maybee nelze nemilovat. Tak u nás buď šťastná, ty naše bláznivá kraťando :-)